2008/06/20

Orgasmo Elastikoak

Ez dakit kontatu nizuen, baina azkeneko aste honetan, eskolan, ohe elastiko izugarri handi bat montatu dugu umeentzako. Ikusterakoan talde guztiek jarri duten aurpegia deskriba ezina izan da... gaur, azkeneako taldea pasatu da bertatik, ikusterakoan, deeskribagaitza den aurpegi hori ikusi dut berriz ere, eta hori bazekitela, besteek esan baitzieten, ohe elastikoan egongo zirela...

Poza, adorea, grina, izugarrizko zirrara, exitasioa,... Baina, salto egiten hasterakoan, nire ustez, ume batzuek orgasmora biziki urbilduko zaien sentsazio berbera bizi izan dutela esango nuke. Izugarri poztu nau haiei gustatu izana. Ni nire gaztaroan ez bainuen horrelako aukerarik izan eskolako heziketa fisikoko saioetan. Prostituitutako koltxonetetan salto egin behar izan nuen ni, nire amak ordaindua, edonongo festak zirenean...

Gaur egun, umeen era berean, sentsazio sinestesiko eta orgasmiko deskriba ezinak eta bizi beharrekoak izan ditut nere gain. Mortalak aurrera eta atzera egiteak, ipurdiz, belaunez, etzanda, buruz gora zein behera,... guzti horrek gorputzean eragindakoa bizi beharrekoa da. Eta ume hauek bere desbirgazioa aste honetan izan dela esango nuke... ;)

Besarkada Bat

No hay comentarios: